Saturday, November 30, 2013

二十年後の私

二十年後、 私はシカゴに住んでいます(私の家族は皆今シカゴに住んでいます)。子供が三人います。私の家族のうちは大きくてきれいです。庭もあります。子供たちはとてもにぎやかですから、夏の時いつも庭で遊びます。一ヶ月に四回シカゴ(Downtown) へ行きます。買い物や良いレストランで食べることなどをします。Downtownシカゴは近いですから四回行くことが出来ます。

私は医者です。主人hも医者ですから私たちはとても忙しいです。毎朝子供たちをDaycareにつれて仕事へ行きます。そして、昼ご飯の時、私は友達に会って一緒に食べます。それで、仕事終わったら子供たちを迎えに行きます。そして、家族は全員で晩ご飯を食べます。晩ご飯が終わったら、私と主人は掃除とか会話しながら子供たちは宿題をします。それで、皆寝ます。とてもシンプルな生活ですが、私はうれしいですから良いです。私の夢です。

http://blissofexistence.files.wordpress.com/2013/04/mother_child_hr-3-1.jpg
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/05/happy-mothers-day-meme.jpg

2 comments:

  1. 写真は とても 可愛いです!!!
    どして医者になりたいですが?

    ReplyDelete
  2. I’m a curious, open-minded and creative person. Look at this paper bag. I like simple things so I made inside simply. This is the Japanese traditional paper art “Orizuru” a folded paper crane. This is made in the shape of a crane. Please look at my art from this aspect. I made windows here. You can see yellow crane from this window. From this window, you can see red one. Even if the object is simple, you can see different angles of the object. I am so curious that I would like to enjoy observing one thing from various aspects. This also demonstrates my open-mindedness. I can take advantage of this open-mindedness in coming up with ideas. That’s why I believe I am creative.

    ReplyDelete